Frequentie wijziging Teleco schotels

3 mei 2019 om 14:45

Vanwege een frequentie wijziging is het mogelijk dat uw Teleco / Telesat schotelantenne niet of niet goed meer functioneert.

Wanneer uw Teleco systeem in de afgelopen 6 maanden is geleverd of voorzien is van een software update, dan dient u de schotel in te schakelen en te laten zoeken naar Astra 23. Dit proces kan tot wel 30 minuten duren, het is belangrijk dat dit zoekproces niet wordt onderbroken! Wissel dus niet van sateliet en wissel ook niet van zender op de TV/receiver.

Mocht bovenstaande procedure niet helpen, dan is een software update nodig. Deze software is gratis beschikbaar op de website van Teleco en de update is zelf uit te voeren m.b.v. een verloopkabel van USB A Male naar USB B Male. U kunt een stappenplan hiervoor volgen, dit vindt u door hier te klikken.

Indien gewenst kunnen wij dit (tegen betaling) ook voor u verzorgen. Updates zijn enkel na telefonische afspraak mogelijk, gelieve rekening te houden met wachttijden in onze werkplaats.

 

November 2020.

Fabrikanten kunnen de vraag naar nieuwe caravans en campers niet aan .

Door de gigantische vraag naar caravans en campers krijgen fabrikanten te maken met een vol gepland productie jaar.

Hierdoor zijn en komen leveringen onder druk te staan en zijn er al fabrikanten die, als u nu iets zou bestellen, dit niet meer voor de zomer kunnen leveren.
Mocht u het idee hebben om volgend jaar met een nieuwe caravan of camper te willen gaan kamperen, vraag welke mogelijkheden er nog zijn, en wacht hier niet te lang mee is ons advies.

Vooralsnog  wensen wij u veel wijsheid, maar wat belangrijker is, blijf gezond en zorg goed voor elkaar!

Graag tot ziens in Herpen.

lees meer