Frequentie wijziging Teleco schotels
Vanwege een frequentie wijziging is het mogelijk dat uw Teleco / Telesat schotelantenne niet of niet goed meer functioneert.
Wanneer uw Teleco systeem in de afgelopen 6 maanden is geleverd of voorzien is van een software update, dan dient u de schotel in te schakelen en te laten zoeken naar Astra 23. Dit proces kan tot wel 30 minuten duren, het is belangrijk dat dit zoekproces niet wordt onderbroken! Wissel dus niet van sateliet en wissel ook niet van zender op de TV/receiver.
Mocht bovenstaande procedure niet helpen, dan is een software update nodig. Deze software is gratis beschikbaar op de website van Teleco en de update is zelf uit te voeren m.b.v. een verloopkabel van USB A Male naar USB B Male. U kunt een stappenplan hiervoor volgen, dit vindt u door hier te klikken.
Indien gewenst kunnen wij dit (tegen betaling) ook voor u verzorgen. Updates zijn enkel na telefonische afspraak mogelijk, gelieve rekening te houden met wachttijden in onze werkplaats.
Augustus 2023.
Aanbieding voor alle nieuwe showroom caravans!
Wij kunnen u van een mooie nieuwe caravan voorzien, en deze met een extra korting aanbieden.
Mover of voortent GRATIS bij aanschaf van een nieuwe caravan (showroommodel)
Voorkom ergenis bij uw volgende vakantie.
Als u problemen heeft ondervonden aan uw caravan tijdens de vakantie, maak dan tijdig een afspraak om dit te laten verhelpen.
Dan weet u zeker dat het probleem zich niet voordoet als u de volgende keer weer gaat kamperen.
Mocht u uw caravan willen voorzien van extra opties, dat kan natuurlijk ook, denk hierbij aan een mover, (dak)airco, dakluifel enz....
Dan krijgt tevens het advies om dit na het huidige seizoen te regelen.
Ook lopen we aan het begin van het seizoen vol met onderhoudsbeurten, en dan bent u dat voor.
Neem graag contact met ons op als u een afspraak wilt maken.