Frequentie wijziging Teleco schotels

3 mei 2019 om 14:45

Vanwege een frequentie wijziging is het mogelijk dat uw Teleco / Telesat schotelantenne niet of niet goed meer functioneert.

Wanneer uw Teleco systeem in de afgelopen 6 maanden is geleverd of voorzien is van een software update, dan dient u de schotel in te schakelen en te laten zoeken naar Astra 23. Dit proces kan tot wel 30 minuten duren, het is belangrijk dat dit zoekproces niet wordt onderbroken! Wissel dus niet van sateliet en wissel ook niet van zender op de TV/receiver.

Mocht bovenstaande procedure niet helpen, dan is een software update nodig. Deze software is gratis beschikbaar op de website van Teleco en de update is zelf uit te voeren m.b.v. een verloopkabel van USB A Male naar USB B Male. U kunt een stappenplan hiervoor volgen, dit vindt u door hier te klikken.

Indien gewenst kunnen wij dit (tegen betaling) ook voor u verzorgen. Updates zijn enkel na telefonische afspraak mogelijk, gelieve rekening te houden met wachttijden in onze werkplaats.

 

Maart 2020.

Gevolgen van het Corona virus voor kampeerbranche.

De eerste berichten sijpelen binnen dat er diverse leveranciers/producenten problemen krijgen met het produceren en (op tijd ) leveren van zijn/haar producten.
Diverse fabrieken in Europa gaan voor enkele weken helemaal of gedeeltelijk dicht. Dit heeft gevolgen voor de leveringen van materialen, onderdelen, caravans en campers.
Wij worden op de hoogte gehouden door diverse leveranciers en producenten.

Wij proberen alles zo goed mogelijk te volgen en waar nodig nemen wij contact op met de betreffende klant(en).

Natuurlijk vinden wij ook dat de gezondheid op de eerste plek moet komen

Voor nu: Blijf gezond, zorg voor elkaar en graag tot ziens.

Graag tot ziens in Herpen.

lees meer