Frequentie wijziging Teleco schotels

7 juli 2022 om 08:35

Vanwege een frequentie wijziging is het mogelijk dat uw Teleco / Telesat schotelantenne niet of niet goed meer functioneert.

Wanneer uw Teleco systeem in de afgelopen 6 maanden is geleverd of voorzien is van een software update, dan dient u de schotel in te schakelen en te laten zoeken naar Astra 23. Dit proces kan tot wel 30 minuten duren, het is belangrijk dat dit zoekproces niet wordt onderbroken! Wissel dus niet van sateliet en wissel ook niet van zender op de TV/receiver.

Mocht bovenstaande procedure niet helpen, dan is een software update nodig. Deze software is gratis beschikbaar op de website van Teleco en de update is zelf uit te voeren m.b.v. een verloopkabel van USB A Male naar USB B Male. U kunt een stappenplan hiervoor volgen, dit vindt u door hier te klikken.

Indien gewenst kunnen wij dit (tegen betaling) ook voor u verzorgen. Updates zijn enkel na telefonische afspraak mogelijk, gelieve rekening te houden met wachttijden in onze werkplaats.

 

September 2022.

Grote vraag naar nieuwe en gebruikte caravans blijft aanhouden.

Omdat er problemen blijven met het op tijd leveren van nieuwe caravans blijft de vraag naar gebruikte caravans hoog. 
Mocht u nog op zoek zijn naar een jong gebruikte caravan bekijk dan onze website.

Wij hebben ook nog diverse nieuwe caravans van de merken Adria en Caravelair op voorraad staan, en we krijgen nog diverse nieuwe modellen binnen.

Nieuwsgierig geworden?  

U bent van harte welkom dan informeren we u graag.

 

Lees verder